Це цікаво знати!
Участь Доманівського закладу ЗСО №1 в експерименті Всеукраїнського рівня за темою «Управління проектами особистісного розвитку учнів у освітньому середовищі об’єднаних територіальних громад», через впровадження системи психолого-педагогічного проектування особистісного й соціального розвитку учнів за ДПК «Універсал 4- онлайн». (Науковий керівник – автор програми «Універсал 4- онлайн», кандидат педагогічних наук, доцент кафедри психологічного управління ЦІППО ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України Киричук Валерій Олександрович) передбачає:
- опитування учасників освітнього процесу в онлайн режимі на предмет рівнів фізичного, психічного, соціального і духовного розвитку учнів;
- визначення основних відхилень в особистісному розвитку вихованців на момент діагностики (імпульсивність, тривожність, агресивність замкнутість, невпевненість, асоціальність, схильність до нечесної поведінки, естетична нечутливість);
- координатно-соціограмний аналіз статусної структури учнів класних колективів різних вікових категорій (актив, пасив, ізоляція, відторгнення, зона ризику, група ризику);
- рівнів колективоутворення та інтеграції;
- формування ціннісних орієнтацій здобувачів освіти в системі взаємостосунків у класному колективі;
- життєву активність за основними групами видів діяльності;
- сформованість ціннісних духовних пріоритетів;
- ставлення батьків до дитини;
- домінуючу систему сприйняття;
- навчальну активність тощо.
За результатами опитування учасників освітнього процесу (учнів, класних керівників, класоводів, вихователів, батьків) створюються автоматично за допомогою сервісу «Універсал 4-онлайн»:
1)педагогічні характеристики на учнів і класні колективи та психолого-медико-педагогічні рекомендації для учасників освітнього процесу (практичного психолога, педагогів, батьків, учнів). Батьки мають можливість отримати код доступу до системи у заступника НМР та особисто простежувати всебічний особистісний розвиток дитини,
2)конструюються автоматично стратегічні завдання для закладу освіти та корекційно-розвивальні тактичні задачі особистісного розвитку учнів (індивідуальні, групові, колективні).
На реалізацію завдань освітнього закладу та корекційно-розвивальних задач особистісного розвитку учнів за допомогою сервісу здійснюється проектування проблемно-цільового змісту в проектах, особистісно-орієнтованого змісту в планах та особистісно-розвивального освітнього змісту в сценаріях.
У кожному семестрі навчального року проводяться діагностичні зрізи з метою визначення динаміки особистісного розвитку учнів в класних колективах та моніторинг ефективності роботи педагогічних працівників закладу освіти.
Участь нашого закладу в експерименті Всеукраїнського рівня надає можливість:
- реально оцінити освітній процес в закладі загальної середньої освіти об’єднаних територіальних громад;
2) допомогти учням в пізнанні себе, своїх здібностей, нахилів, інтересів у реалізації своїх потенційних можливостей;
3) зберегти здоров’я і вирішення проблем психосоціального розвитку учнів та розкрити потенційних можливостей кожного вихованця;
4) всебічний особистісний розвиток учнів у цілісній інноваційній освітній системі управління освітніми проектами в середовищі об’єднаних територіальних громад.
Крім того, управління і методичні служби системи освіти і медицини на всіх рівнях мають можливість здійснювати супровід роботи педагогічних та медичних працівників в онлайн режимі.
Результатом впровадження даної системи за допомогою сервісу, позитивно впливає на всесторонній розвиток особистості вихованців закладу, змінює ментальність освітян та підвищує їх професійну компетентність. Посилання в Інтернеті - презентації: http:// goo.gl/a5Dd8P
Заступник директора з НМР
|