Медіаграмотність визнана однією з ключових навичок ХХІ століття. Українське суспільство потребує цих навичок особливо тепер, у період громадсько-політичної кризи, коли медіа-споживач перебуває ніби у «лійці» інформаційних потоків.
Особливої гостроти набуває питання щодо вмінь грамотно і критично сприймати, інтерпретувати й аналізувати багатоманітні інформаційні повідомлення.
З 2011 року нашій школі надано статус експериментального майданчика Всеукраїнського рівня з упровадження медіаосвіти в навчально-виховний процес.
З цією метою в навчальному закладі викладається спецкурс «Медіакультура особистості» у 10 класах. Учні цих класів підготували і провели практичну роботу «Яку музику слухають сучасні підлітки?». Діти в групах готували презентації про улюблену музику різних жанрів.
На уроці звучали композиції, а учні передавали свої емоції за допомогою різнокольорових аркушів.
Кожна група зробила висновки, які асоціації виникають під час звучання композицій, намагалися зрозуміти аспекти впливу музичних складників (тексту, музики, голосу) на емоційний стан людини.
Діти одержали домашнє завдання: провести соціологічні дослідження серед учнів школи про вплив сучасної музики на молодь.
|