Аналізуючи глобальні тренди, можна зазначити, що сьогодні продуктивним напрямом у навчальному процесі є поширення STEM-освіти.
На сьогодні в нашому закладі вже започатковано низку ініціатив, орієнтованих на поширення STEM-освіти.
STEАM-освіта – це комплексний міждисциплінарний підхід, який поєднує в собі природничі науки з технологіями, інженерією і математикою із проекцією на життя, де всі предмети взаємопов’язані й інтегровані в єдине ціле.
Залучення в STEM може підтримати не лише розвиток креативного мислення та формування компетентності дослідника, а й сприяти кращій соціалізації особистості, тому що розвиває такі навички, як: співробітництво,комунікативність, творчість.
Мета STEАM-освіти полягає у цілеспрямованому створенні зв’язків між школою і соціальними практиками, між навчальним процесом і цілим світом в аспекті розвитку природних здібностей дитини, рівень яких визначатиме її успішну самореалізацію як під час навчання, так і поза школою. Учень не просто вчиться генерувати цікаві ідеї, але й відразу втілює їх у життя, навчається планувати свою діяльність, виходячи з поставленого завдання і наявних ресурсів, що обов’язково стане йому в нагоді у реальному житті. Як приклад, 20 жовтня 2021 р. пройшов урок біології у 6-А-Б класах (вч. біології Сербул О. А) за темою:"Будова клітини". Під час вивчення теми, діти не тільки познайомились з будовою рослинної клітини, розглянули функції органоїдів, розвивали вміння спостерігати, встановлювали причинно-наслідкові зв'язки, порівнювали, узагальнювали і робили висновки, розвивали пізнавальний інтерес до предмету, виховували акуратність в роботі, а самим цікавим було відтворити вивчену клітину за допомогою 3.D- ручки та повітряного пластелину. Шестикласники легко та з цікавістю засвоїли новий матеріал, мали масу задоволення та з нетерпінням чекають на подібні уроки в STEM-лабораторії.
|