Учні 10-х класів вивчаючи курс «Медіакультури» навчилися аналізувати види і тексти медіа, засоби комунікації, критично сприймати медіа тексти, володіти методами і прийомами психологічного захисту від непотрібної інформації, безпечної поведінки в медійному просторі, навичками організації особистісного медійного простору.
Результатом набутих знань, вони поділилися з учнями середніх класів і провели ряд заходів із «Медіа і діти. Безпека в інтернеті».
Десятикласники розповіли про засоби масової інформації, провели цікаву вікторину про користь інтернету, переглядали мультфільми про небезпеку масмедіа та створювали власні проекти. За допомогою тестів школярі задумались про свою залежність від інтернету. І на останок був представлений найкращий соціальний ролик Федоренка Дмитра, учня 9-А класу, про згубний вплив комп’ютерних ігор.
Саме цей ролик був представлений на обласний конкурс МУЛЬТИМЕДІЙНОГО ПРОЕКТУ «МЕДІАПРОСТІР: МОЖЛИВІСТЬ АБО…».
|