П`ятниця, 29.03.2024, 16:06
Ліцей "Успіх" Доманівської селищної ради Миколаївської області

Ви увійшли як $USERNAME$ | Група "$USER_GROUP$" | RSS

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Календар
«  Травень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Головна » 2019 » Травень » 10 » Управління проектами особистісного розвитку учні в освітньому середовищі об’єднаних територіальних громад
14:47
Управління проектами особистісного розвитку учні в освітньому середовищі об’єднаних територіальних громад

Iнформація щодо впровадження Всеукраїнського експерименту в Доманівському НВК «Управління проектами особистісного розвитку учні в освітньому середовищі об’єднаних територіальних громад». 

У квітні - травні проведено комплексну діагностику за програмою «Універсал-онлайн» практичним психологом (Щербиною В.В.)

    На базі Доманівського НВК  продовжуються  і поглиблюються експериментальні дослідження за програмою "«Універсал - online» (Наукове керівництво здійснює Киричук Валерій Олександрович – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри психології управління ЦІППО ДВНЗ «Університету менеджменту освіти» НАПН України), що дозволяє створити в освітній практиці навчального закладу цілісну систему психолого-педагогічного проектування навчально-виховного процесу та дає можливість вийти на  реальні позитивні результати в особистісному розвитку учня.

  • Проведенні заняття з психолого-педагогічної діагностики:
  • «Ваша домінуюча система сприйняття» (5-11 кл.);
  • «Навчальна активність» (7-11 кл.);
  • «Соціум», «Двор», «Ціннісні пріоритети» (2-11 кл.),
  • «Життєва активність учнів» (класні керівники).

Впровадження даної освітньої системи управління проектами особистісного розвитку учнів передбачає:

1)  системний підхід, як ефективну взаємодію трьох підсистем: виховання (як, загального цілепокладання), навчання (як, засобу досягнення  мети виховання), особистісного розвитку учня (як, результативної сторони всього освітнього процесу);

2) застосування комплексу психолого-педагогічних діагностичних методик для об’єктивного і оперативного оцінювання фізичного, психічного, соціального і духовного розвитку учнів;

3) врахування особливості взаємодії ядра особистості вихованця (його життєвих диспозицій, потреб і потенційних можливостей розвитку) з природним, предметним та соціокультурним середовищем, що створено на основі результатів психолого-медико-педагогічної діагностики та аналізу рівня його особистісного розвитку;

4) відображення загальної мети діяльності закладу загальної середньої освіти – сприяння цілісному розвитку індивідуальності учня (фізичному, психічному, соціальному і духовному) і формування його готовності до саморозвитку поза межами закладу системи освіти;

5) використання педагогічних засобів, спрямованих на організацію життєдіяльності учнів з урахуванням механізмів внутрішнього і зовнішнього стимулювання дозвільно-ігрової, художньо-образної, предметно-перетворювальної, фізично-оздоровчої, навчально-пізнавальної, соціально-комунікативної, громадсько-корисної, національно-громадянської та духовно-катарсичної активності кожного вихованця з метою переведення його з нижчого на вищий актуальний рівень особистісного розвитку.

   Заступник директора з науково-методичної роботи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Переглядів: 241 | Додав: Svetik | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Наш час




Наша адреса

вул. Центральна,85 ,
смт. Доманівка, Миколаївська область, 56400, тел. 0(5152)9-16-68 Електронна адреса: domrn12@ukr.net
Copyright MyCorp © 2024Безкоштовний хостинг uCoz