- Проведенні заняття з психолого-педагогічної діагностики:
- «Ваша домінуюча система сприйняття» (5-11 кл.);
- «Навчальна активність» (7-11 кл.);
- «Соціум», «Двор», «Ціннісні пріоритети» (2-11 кл.),
- «Життєва активність учнів» (класні керівники).
Впровадження даної освітньої системи управління проектами особистісного розвитку учнів передбачає:
1) системний підхід, як ефективну взаємодію трьох підсистем: виховання (як, загального цілепокладання), навчання (як, засобу досягнення мети виховання), особистісного розвитку учня (як, результативної сторони всього освітнього процесу);
2) застосування комплексу психолого-педагогічних діагностичних методик для об’єктивного і оперативного оцінювання фізичного, психічного, соціального і духовного розвитку учнів;
3) врахування особливості взаємодії ядра особистості вихованця (його життєвих диспозицій, потреб і потенційних можливостей розвитку) з природним, предметним та соціокультурним середовищем, що створено на основі результатів психолого-медико-педагогічної діагностики та аналізу рівня його особистісного розвитку;
4) відображення загальної мети діяльності закладу загальної середньої освіти – сприяння цілісному розвитку індивідуальності учня (фізичному, психічному, соціальному і духовному) і формування його готовності до саморозвитку поза межами закладу системи освіти;
5) використання педагогічних засобів, спрямованих на організацію життєдіяльності учнів з урахуванням механізмів внутрішнього і зовнішнього стимулювання дозвільно-ігрової, художньо-образної, предметно-перетворювальної, фізично-оздоровчої, навчально-пізнавальної, соціально-комунікативної, громадсько-корисної, національно-громадянської та духовно-катарсичної активності кожного вихованця з метою переведення його з нижчого на вищий актуальний рівень особистісного розвитку.
Заступник директора з науково-методичної роботи
|